czwartek, 27 grudnia 2012

Rozdział 29

,,Oczami Jade''
Siedziałyśmy w kuchni i jadłyśmy chrupki z mlekiem.
-Idziemy ?- zapytałam o 9:30
-Tak, skoczę jeszcze po torbę - mówiły mniej więcej coś tego typu  dziewczyny. Za 5  ,10 byłyśmy już na miejscu.
-Ooo, widzę chłopaków !- powiedziała entuzjastycznie Macy ,a CJ non stop źle się czuła. Podeszliśmy wszyscy do siebie i chwilę pogadaliśmy.
- A może zagrałybyście w tym teledysku jako statystki ??- zaproponował Hazza
- Mogłybyśmy ?!-
-Jasne, czemu nie ?!
Po pół godzinie zajmowałyśmy już swoje miejsca. Grałyśmy dziewczyny które robią sobie fotki z chłopakami.
-Ok ,reszta jutro !!- powiedział reżyser po nagraniu większości scen.
-CJ , co Ci jest ??- zapytał ją Lou
-Nic -odpowiedziała
-Chodź zawiozę Cię do lekarza
-Nie chcę
-Przecież nie będziesz się tak cały czas męczyć
-Wszystko jest w porządku
-Ta, właśnie widzę, chodź- pociągną ją
-Nigdzie nie idę - nakrzyczała na niego
-idziemy -nie odpuszczał Lou
-Proszę Cię daj mi spokój
-To daj sobie pomóc
-Nie potrzebuję niczyjej pomocy, a szczególne nie twojej - wrzasnęła a my gapiliśmy się w osłupieniu
-Czyli co, już nie możesz na mnie patrzeć ??
-Louis to nie tak , tylko proszę żebyś raz dał mi zadecydować
-Od teraz już możesz sobie codziennie o wszystkim sama decydować - powiedział do niej i poszedł w stronę parku

,,Oczami CJ''
Nie chciałam przyjąć do wiadomości zerwania z Lou. Nie chciałam go stracić
-Louis ,poczekaj -krzyknęłam i pobiegłam za nim
-Nie mamy już o czym gadać -powiedział
-Mamy, no przepraszam. Zależy mi na tobie ,nie chcę żebyś odszedł, proszę nie zostawiaj mnie ,kocham Cię - mówiłam ze strachem i łezką
-Też mi na tobie zależy- wymięknął i z uśmiechem podeszliśmy do siebie i pocałowaliśmy. Zaraz po tym usłyszeliśmy głośne brawa. Zarumieniliśmy się i byliśmy onieśmieleni jak zobaczyliśmy że kamerzysta nakręcił całą tą scenkę.
-CJ słońce, mogę Cię na chwilę prosić ??- zapytał podstarzały reżyser.
-O co chodzi ??- zapytałam pochodząc do niego
-Może masz ochotę zagrać w moim filmie ??? Ta scena była wprost genialna !! A wierz mi, znam się na tym
-No skoro pan tak mówi - wyszczerzyłam się -to zgoda !! A co to za film ??
-O dwóch przyjaciółkach mieszkających po sąsiedzku , które zakochują się w tym samym chłopaku i kopią pod sobą dołki, a potem jak to w filmie, na końcu godzą się itd.
-Fajny pomysł ,a jaki tytuł nosi film ??
- Anioły z sąsiedztwa
-Świetnie
-Zdjęcia zaczną się gdzieś w styczniu ,bo nie mogę znaleźć jeszcze jednej dziewczyny .. ty rzecz jasna zagrasz jedną z tych przyjaciółek.
-Czemu do tej pory nie znalazła się żadna kandydatka do roli drugiej dziewczyny ??
-Ciężko mi ją znaleźć, bo ma być lekko zadziorna i musi umieć śpiewać
-A co jeśli mogę rozwiązać pana problem ??
-Znasz kogoś odpowiedniego ??!!
-Tak, to tamta dziewczyna - pokazałam na Jade
-A zgodziłaby się ??
-Oczywiście
-Genialnie !!! Masz tu moją wizytówkę. Daj mi wasze numery żebym mógł Was o wszystkim powiadamiać .. o jeszcze idę jej spytać ..
-Nie ,nie trzeba, ja ją poinformuję -powiedziałam z uśmiechem i dałam reżyserowi nasze numery telefonów .

Siedząc w domu przed TV razem z Zaynem ,Jade i Louisem , powiedziałam
-Jade, zagramy w filmie ,ok ??
-CO ????
-To co słyszałaś gramy w filmie
-No chyba sobie robisz żarty
-Nie, nie robię sobie żartów. Film ma tytuł chyba ,,Anioły z sąsiedztwa'' gadałam dzisiaj z reżyserem.
-Ja się nie nadaję do filmu
-Jak już jesteś w obsadzie to chyba się nadajesz
-Ale ty na poważnie ??
-Poważnie jak nie wiem co
-Ale..
-Jade, wierzę w ciebie -powiedział do niej Zayn i ją pocałował. Od kilku minut się całowali na oczach moich i Louisa ,więc tylko się uśmiechnęliśmy ,spojrzeliśmy na siebie i wyszliśmy żeby im nie przeszkadzać.
-Lou, chyba jednak pojadę do tego lekarza..
-Zawiozę Cię
-Skoro to nie problem..
-Jasne że niem, chdź

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za to że ten rozdział jest meega słaby ,ale tak mi jakoś wyszło :/
 Buziaczki :* PS: Co Harry robi  w wolnym czasie ??? Odpowiedź poniżej :D






3 komentarze:

  1. a i tak fajne. dawaj dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no boskie to jest nie umiem się doczekać reszty. Nie wiem czemu ale najbardziej lubię Jade . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej napisz jeszcze dziś i dodaj rozdział 30 proszę. Nie będzie mnie bo jadę w góry i dopiero będę w styczniu a tam nie ma neta. Błagam cie. Naprawdę zależy mi na tym jeszcze raz proszę cię.

    Anonim.

    OdpowiedzUsuń