środa, 26 grudnia 2012

Rozdział 28

,,Oczami Emmy ''
-Witamy w New News !!! Tylko u nas poznacie nowe newsy prosto z życia gwiazd !! Dzisiaj mamy odcinek który powinna obejrzeć każda Directionerka , bo w studio gościmy dziś osoby bardzo bliskie dla członków najpopularniejszego zespołu wśród nastolatek - One Direction !!!! Poznamy dzisiaj ich dziewczyny !!!- mówiła entuzjastycznie i miłym ale krzykliwym tonem prezenterka. Po jej słowach wszystko stało się już jasne, i wiedziałyśmy o czym będziemy gadać. Przywitałyśmy się z widzami i miałyśmy bardzo sympatyczne miny.
-Powiedźcie nam chociaż która jest dziewczyną kogo !!- zaśmiała się Hope- prowadząca  Może ty zaczniesz. -skierowała się do Cassandry
-Nazywam się Cassandra McCurdy -przedstawiła się Cas z lekko smutną miną
-Chodzisz z Harrym, czyż nie ??
-Tak..
-Czyżby się Wam nie układało ??- zapytała
-Nie, skąd, wszystko w porządku
-To w takim razie skąd ta smutna mina ??
-Aaaa, to z powodu... bo kilka dni temu mój były chłopak popełnił samobójstwo..- powiedziała ze łzami w oczach
-Uuuu, nieprzyjemna sprawa .. -powiedziała Hope
-Tak...
-A ty ?? Czy twoim wybrankiem nie jest Liam ?? -zapytała Macy a ja lekko się oburzyłam
-Nie, nie.. może i kiedyś coś tam było ,ale i wtedy nie byliśmy parą. Moją drugą częścią duszy  ,jest Niall
-Powiedziałaś że coś było między tobą a Liamem ... czyżby  romans ??
-Nie, pocałowaliśmy się ,ale to było jeszcze podczas naszego pobytu w ich domku nad jeziorem jak graliśmy w butelkę..
-A Niall nie jest zazdrosny ??
-Myślę że mi ufa i nie 
-A ty ?? Jade...
-Jade Henderson - dokończyła Jade
-Tak, tak , Ty i ... i Zayn ,prawda ??
-Tak- odpowiedziała lekko skrępowana
-Ponoć Wasz związek przetrwał pomimo kilku dosyć sporych kłótni
-Tak, to prawda, to chyba dlatego że naprawdę nam na sobie zależy i świetnie się rozumiemy i dogadujemy
-W porządku. To może teraz Ty nam coś powiesz -zwróciła się do CJ- jak się nazywasz ??
-CJ Grimes
-To dość niespotykane i oryginalne imię, ale to raczej nie przez nie zostałaś wybranką Louisa ,który lubi nie banalne rzeczy
-O to już chyba należy spytać samego Lou - zaśmiała się. W końcu dotarliśmy do mnie
-I teraz kolej na Ciebie- zwróciła się do mnie Hope. Podobno pojawiłaś się niedawno ,w ogóle jak się nazywasz ?
-Jestem Emma Cratchit .Faktycznie pojawiłam się ze dwa dni temu
-Nie znałyście się wcześniej z pozostałymi dziewczynami ??- od tej pory prawie wszystkie pytania były kierowane do każdej z nas
-Nie ,my znałyśmy się już od dobrych 6, 7 lat, a z Emmą od zaledwie kilku dni- wyjaśniła Jade
-Czyli to ty jesteś wybranką Liama ??- zwróciła się do mnie
-Tak, na to wygląda- zaśmiałam się
Potem zapytała jeszcze jak się wszyscy z chłopakami poznaliśmy, jak spędzamy wolny czas itp.
-To na koniec powiedzcie nam jeszcze ile macie lat !!
-Ja mam 17, Jade tak samo jak ja, CJ 18, Macy Blue -16, a Emma za cztery dni 17- wyjaśniła Cas
-O ! To wszystkiego najlepszego cztery dni wcześniej !!
-Dziękuję
-Na dziś to tyle !! Zapraszamy Was jutro o godzinie 17:05 ,porozmawiamy o niedawno odkrytym ,brytyjskim zespole składającym się z czterech czarujących dziewczyn .Domyślacie się o kogo chodzi ?? W rzeczy samej ,to Little Mix !!
Poszłyśmy gdzieś za kulisy ,a potem po półgodzinnej rozmowie z Hope ,wróciłyśmy do domu.

,,Oczami Macy''
Emma trochę działała mi na nerwy mimo tego że dziewczyny ją lubiły. Moim zdaniem była za bardzo podobna do mnie. Obie miałyśmy jeszcze 16 lat, blondynki o niebieskich oczach z duszą artysty, lubimy podobne typy chłopaków, obie pozytywnie nastawione do świata, pełne entuzjazmu i radości.
-Widzieliśmy Was w TV - mówił z zacieszem Louis- Świetnie wypadłyście !! Nawet na początku pomyślałem że już jesteście sławne, takie z Was profesjonalistki !!
-Super- ucieszyłyśmy się
-Idę się położyć, fatalnie się czuję- powiedziała CJ trzymając się za brzuch.
-Mogę z Tobą ??- szczerzył się Louis
-No dobra..-westchnęła i poszli
-Co macie jutro w planach ??? -zapytałam chłopaków
-Jutro mamy kręcić teledysk do jednej z piosenek ,może przyszłybyście na plan ???
-A nie będziemy przeszkadzać ??
-Hahahahahahahahahahahahahahaha, nie
-Haha, to ok -zaśmiałyśmy się i żegnając się z chłopakami ,Cas dodała
-Lou chyba później przyjdzie, albo jutro -zaśmialiśmy się .Po wyjściu chłopaków zauważyłyśmy że Emma też poszła do swojego domu, więc udałyśmy się do swoich pokoi.
Zalogowałam się na FB i TT. Miałam prawie 1500 zaproszeń do znajomych ,kilka powiadomień i prawie 1800 wiadomości !!!A na Twitterze 180 068 follow ,a za każdym razem kiedy odświeżałam kartę było ich o kilka więcej ,na FB podobnie z wiadomościami i zaproszeniami . Postanowiłam że zostawię to tak jak jest i napisałam jeszcze sms do Nialla o której mamy być i gdzie. W odpowiedzi usłyszałam że koło takiego sklepiku z pamiątkami pod Big Ben'em o 10, a potem poszłam spać.

2 komentarze:

  1. Dawaj dalej bejbe :D . Nie umiem się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Mam już napisane kilka rozdziałów bejbe :D

    OdpowiedzUsuń