środa, 23 stycznia 2013

Rozdział 51

,,Oczami Jade''
 Jakoś nic nie miało sensu- dla mnie, nie myślę już co mógł sobie pomyśleć Zayn. Ten chłopak- z nim chodziłam przez kilka miesięcy, ale potem z nim zerwałam bo zobaczyłam jak całuje się z.... innym chłopakiem. Szurnięty gej. Ze 3 miesiące po tym zdarzeniu poznałyśmy chłopaków z 1D, no a resztę znacie. Tak czy inaczej- było mi cholernie przykro że musiałam okłamać Zayn'a z tym całym porwaniem- po pierwsze gdy tylko sama uporam się z tą sprawą powiem mu wszystko, a po drugie..... nadal nie mogę uwierzyć że nie skapną się że to jedna wielka bujda !!  Ykhym, tak, do rzeczy. Problem tkwi w tym że on notorycznie chce do mnie wrócić i przekracza wszelkie granice. Teraz dochodzę do wniosku że źle zrobiłam nie mówiąc Zayn'owi prawdy od razu. Postanowiłam od razu z tego wybrnąć.
-Zayn, okłamałam Cię !- wypaliłam niespodziewanie
-Co ty gadasz ?- zapytał z podenerwowanym śmiechem
-Nie było nic takiego jak to porwanie o którym Ci mówiłam, ani żadnego gwałtu.. aha i nie mam też nic wspólnego z narkotykami ! Przepraszam Cię, Zayn ! On tak naprawdę był moim chłopakiem i teraz coś mu odwaliło i chce do mnie wrócić ,przepraszam -mówiłam w przyspieszonym tempie. 
-Dlaczego od razu mi nie powiedziałaś ??- spytał zdeterminowany 
-Nie wiem, wystraszyłam się ?- westchnęłam 
-Oj, Jade Jade- również westchnął i dodał: -Myślisz że to ma sens ? Skoro boisz się powiedzieć mi prawdy ? 
-Zayn no przepraszam, wybaczysz mi ? Znowu ?- wyszczerzyłam się słodko
-Zastanowię się- powiedział i spojrzał na mnie jak na dziecko
-Ej, czy ty chcesz potrzymać mnie w niepewności ?- zaśmiałam się
-Może- powiedział i oboje doszliśmy do domu chłopców.
-Robimy melanż ?- spytał odrywając się od TV Niall.
-Jakbyś czytał mi w myślach- powiedział Zayn i wszyscy się zaśmiali. Po chwili z góry zeszły dziewczyny, łącznie z Emmą. Przywitałyśmy się i zajęłyśmy się rozmową o minionym dniu.
-Chodźcie !!- wrzasną Louis ,król hałasów. Chłopcy skołowali jedzenie i picie ,włączyli muzę i konsolę PSP. 
-Gramy ??- spytał Liam biorąc kontroler do ręki. Na pierwszy ogień do gry poszli Liam i Niall .
-Yeah, znowu wygrałem- śmiał się Liam, a my im kibicowaliśmy z kanapy. Fajny wieczór. 
-A kiedy wy jedziecie na te Karaiby ??- spytała Macy CJ i Lou 
-Za trzy dni- odpowiedziała dziewczyna ,a Liam nie przerywając gry powiedział:
-Em, przecież jesteś z Karaibów, może też polecielibyśmy na mini wakacje ,a przy okazji do twojej rodziny ?
-Ekhem- odchrząknęła - Nie sądzę, wiesz jak jest- dorzuciła spuszczając wzrok, a Liam wyraźnie chciał odwołać to co przed chwilą powiedział.
-Nooo, to komu coś do picia ?- spytał Zayn chcąc rozluźnić atmosferę. 
*Rano*
Obudziłam się - jak coś od razu zauważyłam że w ogóle nie byłam na kacu. Wszystko było pod kontrolą. Do czasu. 
-Zayn..?- spytałam Załamując głos...

,,Oczami Macy''
Obudziłam się w pokoju Nialla i miałam totalnego kaca !! W pokoju byłam tylko i wyłącznie ja. Podnosząc wzrok zobaczyłam że na kołdrze leży liścik. Wzięłam go do ręki otworzyłam, po czym szybko przeczytałam treść:  ,,Hey ,to ja Niall,- przepraszam za wczoraj zachowałem się okropnie całując się z tą przepiękną dziewczyną- nie wiedziałem czy tego chciała czy nie. Mam nadzieję że mi wybaczysz.
Przetarłam oczy i gwałtownie usiadłam na łóżko. Byłam już całkiem rozbudzona, wystraszona i zła. Nie pamiętałam kompletnie nic z minionego wieczoru. Dopiero teraz dostrzegłam że mam na sobie krótką ,wyzywającą sukienkę. Postanowiłam zadzwonić do Nialla i zapytać o wyjaśnienie.
-Hallo- powiedział nijako głos w słuchawce
-Hej ,Niall to ja. -zaczęłam oschle i kontynuowałam- Znalazłam ten liścik i pytam się co to ma być?!-zaczęłam krzyczeć.
-Uspokój się..
-Nie, nie będę się uspokajać !!!- wrzeszczałam
-Ale..
-Mam Cię dość- przerwałam mu i powiedziałam to w nerwach.
Zapadła cisza i Niall zapytał:
-Naprawdę tego chcesz ?
Oczywiście że nie, ale nie mając siły tego tłumaczyć rozłączyłam się. Zła na siebie zeszłam na dół zrobić sobie śniadanie.
-O super ,-dżem jest w spiżarce- powiedziałam zrezygnowana sama do siebie bo nie dostrzegłam nikogo w okół i ruszyłam po dżem. Dochodząc do drzwi okazało się że są zamknięte na kluczyk. Wzięłam go z parapetu obok i otworzyłam drzwi do spiżarni i.... przede mnie wyskoczył Niall. Stanęłam jak wryta i nawet nic nie mówiąc Niall szybkim ruchem mnie pocałował. Po chwili odsunęłam się od niego i powiedziałam:
-Czyli każdej dziewczynie tak robisz?
-Coo... ??- zapytał zadziwiony
-Znalazłam karteczkę od ciebie..
Zaśmiał się
-Co cię tak bawi ??- zapytałam oburzona
-Naprawdę nic nie pamiętasz prawda ?
Pokiwałam tylko głową i słuchałam dalej
-W tej karteczce pisałem o tobie,-  ty jesteś tą przepiękną dziewczyną. Miałem wyrzuty że się całowaliśmy bo nie wiedziałem czy tego chcesz..
Od razu poweselałam i obudziła się we mnie energia.
-Niall.. -przerywałam śmiejąc się - Ty mój..- przerwałam i go pocałowałam, a po chwili znowu się odsunęłam i powiedziałam:
-To nie wyjaśnia dlaczego jesteś w spiżarce.
-Całowaliśmy się tu, potem ktoś zadzwonił, ja wtedy poszedłem do pokoju żeby zostawić ten liścik bo przeczuwałem że będziesz tam spać ,ale kurcze oczywiście coś musiało pójść nie tak: cały czas zlatywał z pościeli więc wziąłem go przykleiłem..
-Przepraszam, co zrobiłeś ??- zapytałam nie mogąc powstrzymać śmiechu
-No wziąłem z biurka klej i przykleiłem -mówił też się śmiejąc. -Potem jak zrobiłem to co chciałem wróciłem do spiżarki i ty wróciłaś i było fajnie ,ale potem ktoś Cię zawołał ,a ty wyszłaś zamknęłaś mnie i poszłaś spać.
-Hahahahahaha- śmialiśmy się oboje.
Dopiero teraz zauważyłam że na podłodze leżą trzy puste słoiki po dżemie
-A to co ??- zapytałam chociaż znałam odpowiedź
-Wiesz... zgłodniałem :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czekam na komentarze i linki do waszych blogów ,oraz przypominam o konkursie :>
Odpowiadajcie też na pytania ;D
1. Jak myślisz, co zobaczyła Jade ??
2. Co według Ciebie powinno się zdarzyć w opowiadaniu ??
3. Ta historia ma być happy-end'em ??

I jeszcze kurcze przepraszam że znowu tak wieczorem, ale miałam już napisany prawie cały rozdział, tylko skasowałam go bo według mnie nie miał sensu :] Pozdrowionka i dobranoc :*

5 komentarzy:

  1. Świetny rozdział ;) boże ja już chce kolejny ! Niall jak zawsze głodny. Dobrze,że Jade powiedziała prawdę Zayn'owi ;)
    1.Obudziła się nago i zrobiła to z Zayn'em;)
    2.Szczerze nie wiem, mi się wszystko podoba jak ty piszesz:*
    3.Happy-End !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały rozdział! Czekam na dalsze przygody bohaterów! ^^
    Z góry przepraszam za spam/
    Zapraszam również do mnie. ^^
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w 100% zgadzam się z Mariką

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń